Monday, October 17, 2016

Esignal Vs Interaktiewe Brokers As Kartering Sagteware

Esignal vs Interaktiewe Brokers as Kartering sagteware Jim Makos 2010/10/12 Synde 'n kliënt van Interaktiewe Brokers en handel met behulp van hul Java-gebaseerde kartering sagteware gou het my gelei om in te skryf aan Esignal. Hoewel hul diens is duur, ek hoef nie langer te wag vir die kaarte te vul of her-login na die Java applet ineenstort. Dit spaar my tyd en toegang tot die spesifieke Amerikaanse voorraad kaarte word in 'n paar sekondes. Daarbenewens is daar is 'n ware time data wat die Griekse aandelemark, wat is 'n fantastiese byvoeging tot my inskrywing bied my inligting wat is moeilik om te vind selfs met Griekse aandelemakelaars. Indiening van handel bestellings via sagteware Esignal se ook gedoen in millisekondes, met behulp van die Interaktiewe Brokers plug-in. Ek het 'n baie bestudeer oor kartering sagteware selfs voordat ek 'n Interaktiewe Brokers rekening vanjaar open. Ek het op die vind van forum en blog boodskappe na die laggy IB handel sagteware en hoe elke ernstige handelaar moet inteken om 'n ondernemer derde party data. Dan weer, was daar mense wat die vrye data voer van Interaktiewe Brokers geprys. wat gebruik kan word in ander vrye handel sagteware, soos NinjaTrader. Ek het saam met wat op pad na die waarheid te sê, want, wel, dit is gratis na al en sal nie my kos ekstra geld om uit te vind of ek kan handel met behulp van 'n derde party sagteware. In die eerste plek, ek ernstig kon nie die lag van die IB verhandelingsplatform staan. Terwyl dit lyk redelik vinnig toe ek begin handel, teen die tyd dat ek by Amerikaanse aandele (net SP500) om hul aandeelpryse op te spoor, dinge gaan afdraande, as ek nie in staat was om buitelandse valuta handel te dryf. EUR / USD pryse was eens die opdatering elke 5 sekondes en die Boek Trader was nutteloos probeer om die motor-sentrum vir wat lyk soos 'n ewigheid. Forex ter syde stel, kliek en sleep die VSA voorraad naam van die hoof venster om die voorraad kaarte was werklik 'n eenvoudige en baie behulpsaam, maar ek moes wag vir 5-10 sekondes totdat al 4 kaarte is wat gevul is met die spesifieke data en die vertoning van die verskillende tegniese aanwysers. Ek praat nie oor baie aanwysers, net MACD en Bollinger Bands. Ek het daarna op en geïnstalleer verskeie derdeparty-kartering sagteware, soos Sierra Chart. AmiBroker en nog 'n paar wat ek nie nou onthou. NinjaTrader was by verre die beste handel sagteware wat ek teëgekom het en ek het onlangs die opstel van die werkplek met NinjaTrader en was gereed om die Amerikaanse voorrade kyk, toe ek in die Interaktiewe Brokers beperking oor die sogenaamde vrye data fooi gestamp. Blykbaar is daar 'n maksimum aantal voorraad data wat jy kan trek uit hul bedieners en wanneer jy dit doen, moet jy wag 5 minute voor jy nog 'n versoek te rig! Kom, gee my 'n breek. So, teen die tyd dat ek het geskandeer 10 of so Amerikaanse voorrade, die verskriklike boodskap my gevra om 5 minute van my tyd spandeer surf die net! Wat anders kon ek doen? Ek het nie gehuiwer en besoek die webwerf Esignal se. Ek het gehoor dat dit word beskou as een van die beste data verkopers in die finansiële sake, maar ook een van die duurste. Ek het 'n geruime tyd totdat Ek my gedagtes en in te skryf vir hul diens. Ek het nou 'n Esignal kliënt vir ongeveer 10 dae en ek moet erken ek voel baie meer ontspanne! Die oprigting van die werkplek - ook bekend as "bladsy" by Esignal sagteware - en vul die kwotasie venster met voorrade AL SP500 se gedoen in geen tyd en dit is 'n maklike stuk sagteware om aandeelpryse op te spoor. Met 'n skakel vensters met kleurkodes is baie effektief en die toevoeging van 'n ander aanhaling venster met die Athene Aandelebeurs data het 'n groot verskil maak aan my handel hier in Griekeland. Die totale koste van Esignal vir my geklim tot $ 160 per maand, wat natuurlik dink nie dat bekostigbaar vir almal. Daar is egter die moontlikheid van geld-terug waarborg, maar ek is nie van plan om Esignal ophou net nog nie. Aan die ander kant Interaktiewe Brokers onlangs opgedateer hul verhandelingsplatform, maak 'n paar mooi toevoegings soos die vensters met 'n skakel met kleurkodes sowel. As ek my rekenaar die afgelope tyd het geformateer, het ek my Interaktiewe Brokers instellings verloor en ek gebruik dit net vir forex. Anders, kan ek sekerlik gee dit nog 'n skoot om te sien of dinge verbeter spoed-wyse.


No comments:

Post a Comment